Regeneracja turbosprężarek

Oferujemy profesjonalne usługi w zakresie naprawy, regeneracji większości typów turbosprężarek, do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych, zarówno z silnikami diesla i zapłonem iskrowym (benzynowych).

Regeneracja turbosprężarki jest o wiele tańsza od zakupu nowej. Turbosprężarki regenerowane w naszej pracowni posiadają pełną 12 miesięczną gwarancję.

Pracujemy na najnowszych i najdokładniejszych wyważarkach niemieckiej firmy SCHENCK, umożliwiających doważanie turbosprężarki z prędkością obrotową do 220 tys.obr/min.

Obecnie każda naprawiana  u nas turbosprężarka z zmienną geometrią przechodzi test na stanowisku przepływowym Turbo Test Expert  (FLOW BENCH), a cena regeneracji turbiny nie ulega zmianie.

Turbo Test Expert to  urządzenie do regulacji zmiennej geometrii w sposób statyczny, dynamiczny oraz potrafiące zmierzyć wydajność zregenerowanej turbiny.

Urządzenie to  przyczynia się do jeszcze wyższej jakości świadczonych przez nas usług.

Dzięki tej możliwości wręczając produkt klientowi, mamy pewność, że turbina po zamontowaniu w pojeździe będzie generowała dokładnie takie samo ciśnienie doładowania jak NOWA!!!!

Klienci indywidualni i warsztaty samochodowe zainteresowane samym sprawdzeniem i ewentualną regulacją turbosprężarki na stanowisku przepływowym Turbo Test Expert (FLOW BENCH) mogą skorzystać z usługi w cenie 70 zł kontrola, 150 zł kontrola z regulacją przy dostarczeniu wymontowanej turbosprężarki z silnika.

Po każdym sprawdzeniu turbosprężarki dołączamy  certyfikat  potwierdzający prawidłowe ustawienie ciśnienia doładowania otrzymane podczas testu w różnych punktach ustawienia układu zmiennej geometrii turbiny.

Proces ten jest niezbędny przy regeneracji turbosprężarek.

Kontroli na  stanowisku przepływowym  podlegają jedynie te turbosprężarki, których stan techniczny po weryfikacji przez naszych pracowników  umożliwia ich zamontowanie na urządzenie przepływowym Turbo Test Expert  (FLOW BENCH).

KOSZT PEŁNEJ REGENERACJI JUŻ OD 750 zł/brutto

12 MIESIĘCY GWARANCJI

 

Proces regeneracji turbosprężarek obejmuje:

„CZĘŚĆ BRUDNA” PROCESU REGENERACJI 

  • rozebranie turbosprężarki
  • mycie wstępne
  • piaskowanie elementów żeliwnych i aluminiowych

Powyższe etapy regeneracji turbosprężarek wykonywane są w oddzielnym pomieszczeniu tzw. brudnej części, następne etapy naprawy są wykonywane w osobnym pomieszczeniu tzw. czystej części procesu regeneracji.

„CZĘŚĆ CZYSTA” PROCESU REGENERACJI

  • mycie elementów – zasadnicze
  • mycie części w myjce ultradźwiękowej
  • wyważanie wirnika
  • składanie rdzenia turbosprężarki
  • wysokoobrotowe do 220 tys.obr/min doważanie rdzenia turbosprężarki
  • składanie turbosprężarki (muszla, kolektor, aktywator)
  • ustawienie zmiennej geometrii
  • ustawienie aktywatorów ciśnieniowych, podciśnieniowych i elektronicznych

Kontrola i ewentualna regulacja turbosprężarki na stanowisku przepływowym Turbo Test Expert  (FLOW BENCH).

Weryfikacje – koszt weryfikacji z rozebraniem i myciem do 150zł

(kwota ta jest odliczana jeśli weryfikowana turbosprężarka jest następnie u nas regenerowana)

Istnieje możliwość przesłania do nas turbosprężarki kurierem. Po regeneracji odsyłamy turbosprężarkę na nasz koszt!

Posiadamy magazyn zregenerowanych turbosprężarek – proszę pytać o dostępność.

Nasze maszyny

Schenck  TB COMFORT

Wyważarka TBcomfort została zaprojektowana specjalnie do wyważania z największą dokładnością elementów turbosprężarek – wałka z turbiną oraz koła kompresji. Akcesoria wymagane do wyważania wirników turbosprężarek są zawarte w zakresie dostawy i pozwalają wyważać duży zakres wirników.

Schenck TB SONIO

Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek.
Przy wykorzystaniu najnowszej koncepcji pomiarowej TBsonio umożliwia sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji.

CIMAT Turbo Test Expert

Maszyna Turbo Test Expert służy do regulacji mechanizmu zmiennej geometrii turbosprężarek samochodów osobowych oraz ciężarowych z siłownikiem elektronicznym jak i pneumatycznym według wartości przepływu strumienia powietrza przez łopatki mechanizmu zmiennej geometrii jak i wartości współczynnika ciśnienia doładowania, gdy turbosprężarka działa na wysokich obrotach i pod obciążeniem jak w samochodzie.