Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/freshweb/domains/autonalepa.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/freshweb/domains/autonalepa.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/freshweb/domains/autonalepa.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679 Regeneracja głowic – Auto Nalepa

Regeneracja głowic

Wymiana uszczelki pod głowicą jest skomplikowaną, czasochłonną a co za tym idzie kosztowną operacją. Zarówno właściciel samochodu jak i mechanik powinni być zainteresowani poprawnością i 100% jakością wykonanej usługi.

Ewentualna reklamacja jest uciążliwa dla obydwu stron, a dla zakładu wykonującego usługę dodatkowo kosztowna.

Jeżeli głowica demontowana jest z powodu problemów z układem chłodzenia, przegrzewanie silnika, wyrzucanie wody z zbiornika wyrównawczego lub chłodnicy, nadmierne ciśnienie, mieszanie płynu z olejem, istnieje prawdopodobieństwo pęknięcia głowicy.

Dotyczy to silników benzynowych jak i wysokoprężnych (diesla), tych drugich w szczególności.

Często po demontażu głowicy nie widać na płaszczyźnie głowicy jak i na starej uszczelce ewidentnej przyczyny usterki. W takim wypadku należy bezwzględnie sprawdzić szczelność głowicy, przed rozpoczęciem jakiejkolwiek obróbki.

Zaleca się również badanie szczelności głowicy nawet jeżeli widać uszkodzenie starej uszczelki, często głowica jest również pęknięta.

 

Oferujemy usługi w zakresie

(ceny szacunkowe, detaliczne brutto):

  • mycie głowic od 15zł
  • badanie szczelności głowicy na gorąco od 60 zł
  • planowanie głowicy 2 cylindrowej od 40 zł
  • planowanie głowicy 3-4 cylindrowej od 60 zł
  • planowanie głowicy 5-6 cylindrowej od 70 zł
  • planowanie głowicy z komorami wstępnymi od 120 zł
  • szlifowanie zaworów od 5zł/1szt.
  • frezowanie gniazd zaworowych od 7zł/szt
  • regulacja luzów zaworowych (cena ustalana indywidualnie)
  • wymiana gniazd zaworowych
  • wymian prowadnic i uszczelniaczy zaworowych
  • badanie szczelności zawór/przylgnia zaworu przy kpl. obróbce – GRATIS
  • spawanie pękniętych głowic aluminiowych (cena ustalana indywidualnie)
  • tuning głowic(cena ustalana indywidualnie)
  • planowanie kolektorów (cena ustalana indywidualnie)
  • planowanie bloków silnika (cena ustalana indywidualnie)

Powyższe ceny dotyczą typowych głowic z samochodów osobowych i dostawczych – pozostałe są wyceniane indywidualnie.

Możliwość oddania głowicy złożonej, gotowej do montażu.
Przygotowujemy głowice do pracy na LPG.

Końcowa cena regeneracji podawana jest po umyciu i weryfikacji głowicy.

Czas regeneracji głowicy uzależniony jest od dostępności części i komplikacji naprawy – przykład:

  • proste planowanie głowicy ok 30 min
  • sprawdzenie szczelności głowicy na gorąco 30 min – 2h
  • regeneracja głowicy po awarii rozrządu 1-2 dni
  • regeneracja głowicy ze spawaniem 2-4 dni

Uwaga!Podany czas może ulec zmianie i ustalany jest indywidualnie.

Zapraszamy do współpracy serwisy samochodowe.
Istnieje możliwość przesłania głowicy firmą kurierską.

Nasze maszyny

ROTTLER S8M – obrabiarka do frezowania na sucho płaszczyzn głowic, bloków i kolektorów.

  • planowanie płaszczyzn głowic, bloków i kolektorów do 420 mm
  • szerokości, 1270 mm długości i 650 mm wysokości
  • unikalny (jako jedyni w Polsce południowej) system poziomowania obrabianej powierzchni w dwóch osiach do 0,01 mm zaletą takiego poziomowania jest najmniejsza z możliwych strata planowanego materiału już od od 0,02 mm

SERDI S 3.0 Large – obrabiarka do gniazd i prowadników zaworowych.

  • system wielopłaszczyznowego centrowania na poduszce powietrznej
  • samocentrujące się wrzeciono (z wbudowanym napędem) zapewniające bardzo wysoką jakość i dokładność obróbki

SERDI SPT 1501 – ciśnieniowy i temperaturowy tester do sprawdzania szczelności głowic.

  • badanie szczelności głowic na gorącoDzięki urządzeniu Serdi SPT 1501, jesteśmy w stanie sprawdzić dokładnie szczelność głowicy, symulując termiczne warunki pracy takie jak w silniku spalinowym /podgrzewanie głowicy do ok.70 stopni C i ciśnienie w kanałach wodnych ok.3.5-4 atm./.

SERDI SW 1100 – stanowisko do demontażu i montażu sprężyn.

Dzięki zastosowaniu dwóch siłowników (dolnego i górnego), oraz uchylnego stołu, wyeliminowano możliwość uszkodzenia zaworów i sprężyn.

KWIK-WAY SVS II D – szlifierka do zaworów.

Zalety szlifierki SVS II D:

  • specjalny uchwyt do mocowania zaworu przy pomocy sześciu kulek sterowanych pneumatycznie zapewni doskonale osiowanie trzonka podczas obróbki
  • zakres średnic obrabianych trzonków 4-14,3(mm)
  • zakres średnic obrabianego grzybka 19-101(mm)