Regeneracja głowic

Wymiana uszczelki pod głowicą jest skomplikowaną, czasochłonną a co za tym idzie kosztowną operacją. Zarówno właściciel samochodu jak i mechanik powinni być zainteresowani poprawnością i 100% jakością wykonanej usługi.

Ewentualna reklamacja jest uciążliwa dla obydwu stron, a dla zakładu wykonującego usługę dodatkowo kosztowna.

Jeżeli głowica demontowana jest z powodu problemów z układem chłodzenia, przegrzewanie silnika, wyrzucanie wody z zbiornika wyrównawczego lub chłodnicy, nadmierne ciśnienie, mieszanie płynu z olejem, istnieje prawdopodobieństwo pęknięcia głowicy.

Dotyczy to silników benzynowych jak i wysokoprężnych (diesla), tych drugich w szczególności.

Często po demontażu głowicy nie widać na płaszczyźnie głowicy jak i na starej uszczelce ewidentnej przyczyny usterki. W takim wypadku należy bezwzględnie sprawdzić szczelność głowicy, przed rozpoczęciem jakiejkolwiek obróbki.

Zaleca się również badanie szczelności głowicy nawet jeżeli widać uszkodzenie starej uszczelki, często głowica jest również pęknięta.

 

Oferujemy usługi w zakresie:

  • mycie głowic 10-30 zł
  • badanie szczelności głowicy na gorąco 50 zł
  • planowanie głowicy 2 cylindrowej 30 zł
  • planowanie głowicy 3-4 cylindrowej 40 zł
  • planowanie głowicy 5-6 cylindrowej 50-60 zł
  • szlifowanie zaworów 5zł/1szt.
  • regulacja luzów zaworowych (cena ustalana indywidualnie)
  • frezowanie gniazd zaworowych 6-8 zł/szt
  • wymiana gniazd zaworowych
  • wymian prowadnic i uszczelniaczy zaworowych
  • badanie szczelności zawór/przylgnia zaworu przy kpl. obróbce – GRATIS
  • spawanie pękniętych głowic aluminiowych (cena ustalana indywidualnie)
  • tuning głowic(cena ustalana indywidualnie)
  • planowanie kolektorów (cena ustalana indywidualnie)
  • planowanie bloków silnika (cena ustalana indywidualnie)

Możliwość oddania głowicy złożonej, gotowej do montażu.
Przygotowujemy głowice do pracy na LPG.
Końcowa cena uzgadniana z klientem po weryfikacji uszkodzeń.

 

Czas regeneracji głowicy uzależniony jest od dostępności części i komplikacji naprawy – przykład:

  • proste planowanie głowicy ok 30 min
  • sprawdzenie szczelności głowicy na gorąco 30 min – 2h
  • regeneracja głowicy po awarii rozrządu 1-2 dni
  • regeneracja głowicy ze spawaniem 2-4 dni

Uwaga!Podany czas może ulec zmianie i ustalany jest indywidualnie.

Zapraszamy do współpracy serwisy samochodowe.
Istnieje możliwość przesłania głowicy firmą kurierską.

Posiadamy najnowocześniejszy park maszynowy w Polsce południowej !